Tänään on vaan koko päivän satanut vettä. Ärsyttää, ei voi mennä ulos. Vaikka ei minulla kyllä sinne mikään hinkukaan ole. Luulen vähän että ukkonen on tulossa, sen verran tummia pilviä tuolla taivaalla on. Mutta mutta. Oon ollut tämän päivän ihan vaan kotona, tekemättä mitään järkevää. Ihme kyllä, se ei haittaa mua just nyt. Yleensä mua tuskastuttaa ja ärsyttää, jos ei ole mitään tekemistä, mutta nyt on lähinnä mukava olla vaan. Aww, rakastan tätä biisiä. MCR'n You know what they do to guys. Frank nauraa yhessä kohassa silleen kivasti. Muutenkin varsinkin alku on ihana, mutta niin on kyllä koko kappalekin.

Ööhöö. Luimpa vähän Musteloitsua. Tuli semmoi olo, että haluan lukee Pottereita. Mutta en sitten jaksanut ottaa hyllystä, haluan kuitenkin lukea Musteloitsun ihan kokonaan loppuun asti, ja jos aloitan lukemaan uutta kirjaa, nykyinen jää varmasti kesken. Joten en sitten lukenutkaan Pottereita. Isä uhkasi laittaa koneen jäähylle, istun kuulema liikaa tässä. Oon kyllä omasta mielestäni vähentänyt koneen käyttöä aika paljon. Jaa'a, isällä on asiasta eri näkemys. Mutta joo, tulipa lyhyt. Illalla uudelleen ?