Yippee, eilen illalla katoin kaksi leffaa: puolet Ameliésta ja sitten Twisterin. Amelié on niin kaunis elokuva, mä haluisin olla niinkuin se Amelié, mutta. No antaa olla. Ja se Twister oli kans tosi hyvä, semmoset hemmot etsi tornaadoja ja tutki niitä. Tosin se alko mennä jo vähän tylsäksi, kun koko ajan vaan ne joutu niitten tornaadojen uhreiksi. Muuten ihan katsomisen arvoinen. 8)

Kävin ostamassa Lauralle synttärilahjan. En nyt paljasta sitä tässä, mutta ainakin se oli tosi vaikea paketoitava. Ekalla kerralla siihen pakettiin tuli reikä, ja jouduin sitten paketoimaan sen uudelleen. Naruja en saanut siihen kunnolla, joten äiti sai laittaa ne. Muuten siitä tuli ihan kiva. Nyt odottelen että Laura soittaa, se tuli viime yönä takasin Suomeen. (Laura oli kuukauden Kreikassa.) Mitenköhän ruskee siitä on kerennyt tulla? Vähän hirvittää, mutta kyllähän mä sen tiedän ennestäänkin, oon ihan kalpea Lauran ja niitten perheen rinnalla. Mutta ei se haittaa. Mä en ole kovin ruskettuvaa tyyppiä. En ainakaan pala!

Siivottin vähän äitin kanssa..tai no äiti siivosi, minä "imuroin" oman huoneeni ja siivoilin muka muutenkin. Oikeesti mä vaan makasin omalla sängylläni ja puhdistin kännykkää. Mutta kai sekin on siivoomista? 8D I hope so. Krh, en jaksa enää höpöttää. Laura, soita jo!