Aamulla esitin nukkuvaa niin kauan, että isi, äiti ja Silja oli lähteny kirkkoon konfirmaatioon. Mä en halunnu sinne, tappelin illalla äitin kans. Sen mielestä mun ois pitäny tulla mukaan, mutta mä uhkasin lukkiutua vessaan, niin lopulta se anto periksi. Heti kun äiti oli menny ulos, mä hyppäsin sängystä ylös ja menin kuikuilemaan. Söin jotain ja puin mekon päälle. Laitoin hiukset kivasti ja katoin telkkaria. Ja sitten ne tuli takas. Ja sitten lähettiin Suvin rippijuhliin.

Mua hävetti kätellä kaikkia ja kulkee äitin peräs. Kaikki mahdolliset sukulaiset sano et "Kylläpä sä oot kasvannu! Ootpa iso tyttö!", ei kyllä paljo naurattanu. >: Äiti jutteli kaikkien kans ja isi leuhki veneellään muille miehille, minä ja silja vaan seistiin yhessä paikassa ja yritettiin (ainakin mä) olla mahdollisimman huomaamattomia. Syötiin lihapullia, vesimelonia, kakkua ja jäätelöö. Oli ihan kivat juhlat, vaikkakin Helmi tai Jani ei sanonu mulle sanaakaan. Oltiin siellä reilu 2 tuntia ja liuettiin sitten kotiin. 8)

Mä sitten ihanana ihmisenä lähdin Pikin kans lenkille. Aurinko paisto ihanasti ja saatoin jopa ruskettua käsivarsista! Ei ollu itikoitakaan kun kävelin siellä metässä. Kilpailin mielessäni yhen mummon kans joka käveli mun edessä. Voitin sen hurraa. Kotimatkalla näin Ellin autossa. Vilkutin sille ja se vilkutti takasin. 8)) Tänään ois vielä yhet synttärit. En kyllä jaksa mennä. Äiti saa mennä isin ja Siljan kans tai yksinään. Isi nimittäin ei meinaa jättää formuloita silmistään kahteen tuntiin. Että silleen. 8DD