Tänään oltiin melkein kooooooko päivä hiukassa ! Mä ja Tiina tultiin k-kaupalle 20 minuuttia etuajassa. Ooteltiin siinä yhel penkillä vaikka kuinka kauan, ja sitten Reeta ja Laura tuliki. Ostettiin juissii, tuc-keksei, kattimehua, jaffa-keksei, ja toisia suklaakeksei. Sitten suunnattiin hiukkaan ! ~>

Se koko ranta oli iihan täynnä porukkaa. Yritettiin löytää semmost paikkaa, josta näkis hemmoi mut ei ois silti ihokiinnijohonki. Asetuttiin nurmikolle Lauran ihkun pinkin peiton kans. Levitettii tavaroita vähä ja sitten alettiin pelailee 8D (tulee mieleen se jaffa mainos: "lähettäskö vähän pelailee ?") Siis, pelattiin semmosel hommelil, että kysyttiin kysymyksii, ja oli jotain 5-7 sekunttii aikaa miettii vastaus. Jossei osannu, ni siit laitteesta tuli vettä päälle. ::D Kaikki kastu aika monta kertaa. Kahlailin ja nauroin, "luin" vähän kirjoi ja kuuntelin vähän musiikkia. Reeta ystävällisesti kidutti mua ja Tiinaa tekemällä ranskanletit, mut tuli niist kyllä hianot. <3 Kiittti paaaaaljon. Otettiin kuvia, ja aww se video on leijja. (hyi mua) Mutt se on paras ! <3 Hittoku sitä ei saa galtsuun. Möhmöh. Joo, äiti sittenn soitti syömään, ja Tiinan ja Lauranki piti lähtee, joten pakattiin tavarat ja lähettiin. Reeta jäi väkertää Monalle lettei.

Myöhemmin illalla tungin Lauralle. (HUOM en tunkenu, Laura pakotti mut niille 8)) Kututtiin Reetaki. Oltiin piimää ja Reeta ajelutti meitä tarakalla pitkin tietä. Mua pelotti, ku mentiin niin kovaa eikä mulla ollu kenkii. Ois tullu ruumiita jos oltais kaaduttu, mutta onneks Reeta on kehittyny niin paljo tarakka-ajelus. Oon nii hyvä esimerkki. Ja mulla oli matkakaveri, joka söi mua koko ajan. >: Tosi ystävällistä. Mmjoo, käytiin soutelemassa aika kaukana kaislikoissa, ettimässä jotain vesi-ilmapalloi. Ne oli karannu jonnekki. Mutta ei sitten löydetty niitä. Voi epelit, varmaan karanneet kanarialle.