Kihkih, olin Lauralla yötä eilen. Käytiin kaupassa ostaa karkkia ja sitten vuokraamassa elokuva. Semmoi ku Perheen jalokivi. Se oli jouluelokuva. 8D Mut ihan hyvä, She's the man on silti aina paras. <3 Pelattiin sulkapalloo koko ilta (suurinpiirtein) muttei saatu ennätykseks ku 99. Mutta mä voitin Lauran meidän "otteluis" 15-3. Ainaki. Oon niin ylpee. Valvottiin yöllä ainaki kahteen ja puhuttiin kaikesta. Laura laitto aamuksi herätyksen, koska muuten mä oisin nukkunu kahteentoista, ja sillon Lauran ois pitäny olla Tiinalla. Aamulla väsytti ihan kauheesti, mä yritin nukahtaa salaa Lauralta koko ajan, mutta aina se tökkäs mua ja mä heräsin. Mä olin unessa koko aamupäivän ja sitten lähin kotiin.

Oon istunu melkeen koko päivän omassa huoneessa ja kuunnellu musaa kovalla. Ja lukenu Demeistä rakkausstooreja. Aww ne on ihania. <3 Rupee melkeen itkettää jotku, jos niitä alkaa miettii enemmän. Musta on outoo ajatella, että syksyllä mä meen yläasteelle. Oon aina ajatellu, että mä oon aina sen ikänen kun oon, aina turvallisesti pieni. Mutta eihän se silleen oo. Alko ahistaa, kun tajusin, että mä vanhenen joka päivä vähän. Joka tunti ja joka sekuntti. Haluun olla aina nuori ! Emmä haluu kasvaa aikuiseksi. >: Mutta mä meinaan nyt alkaa miettimään asioita vielä enemmän kun ennen.

Käytiin äitin kanssa serkkujen luona kylässä pyörillä. Leikin Eevin (5 v.) kanssa barbeilla. Se on ihana, kun se höpöttää kaikkee ja nauraa joka asialle. 8) Aleksi (6 v.) höpöttää koko ajan autoista ja mopoista ja kaikista poikien jutuista. Ne kertoi mulle kilpaa salaisuuksia. Ihan tyhmiäkin. Mutta en kerro niitä tässä, lupasin olla hiljaa.